مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم
مقاله حاضر در 44 صفحه برای ارئه در مقاطع ارشد و کارشناسی رشته های روانشناسی و علوم تربیتی قابل ارائه می باشد که عنوان فهرست در قسمت توضیحات کامل آماده شده است |
![]() |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 5788 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 44 |
مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم
مقاله حاضر در 44 صفحه تهیه و تنظیم شده است .
فهرست مطالب
مقدمات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
چکیده . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 10
توصیف وضعیت موجودمرکز . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
بیان مسئله . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
بیان اهداف وسوالات اقدام پژوهی . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
سوالات اقدام پژوهی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
نمونه ی آماری وجامعه آماری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
فرضیه ها . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
تاریخچه پیدایش کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
به کتاب اهمیت دهیم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
نقش برجسته کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
چرا ترویج کتابخوانی اهمیت دارد . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
سخنان بزرگان درمورد کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
گردآوری اطلاعات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . 25
مشاهده مستقیم و غیرمستقیم ویادداشتهای روزانه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
مصاحبه غیرمستقیم با اعضا کودک پسر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
نشست با مربیان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
تماس تلفنی با پدرومادر اعضا . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
نشست با معلمان ابتدایی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . 30
اجرای راحلهای خلاق برای اقدام پژوهی . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . 31
طرح خلاق برای ماه اول و هفته اول . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . 32
طرح خلاق برای ماه اول و هفته دوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
طرح خلاق برای ماه اول و هفته سوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
طرح خلاق برای ماه اول و هفته چهارم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
طرح خلاق برای ماه دوم و هفته اول . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . 36
طرح خلاق برای ماه دوم و هفته دوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
طرح خلاق برای ماه دوم و هفته سوم . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . 38
طرح خلاق برای ماه دوم و هفته چهارم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
گزارش نهایی و نتیجه گیری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
پیشنهادات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . 41
پیوست تصاویر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
منابع . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46