مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم ؟

مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم ؟

مقاله حاضر در 18 صفحه و با وسواس تمام و با متن بسیار قوی و با رعایت اصول رایج مقاله نویسی ( فهرست مطالب در زیر آمده است ) جهت ارائه در مقاطع ارشد و کارشناسی رشته های روانشاسی و علوم تربیتی آماده گردیده است

دانلود مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم ؟

مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم ؟
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 145 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم ؟

مقاله حاضر در 18 صفحه تهیه و تنظیم شده است .


فهرست مطالب :

عنوان......................................................................................................................... صفحه

چکیده........................................................................................................................................................................... 7

بیان مسئله................................................................................................................................................................... 9

سوالات تحقیق........................................................................................................................................................... 9

فرضیه........................................................................................................................................................................... 9

هدف تحقیق............................................................................................................................................................ 10

روش تحقیق............................................................................................................................................................. 10

منبع تحقیق............................................................................................................................................................. 10

محدودیت های تحقیق.......................................................................................................................................... 11

اهداف و رسالت کتاب فیلم................................................................................................................................. 12

تعریف مختصری از کتاب فیلم........................................................................................................................... 13

اهمیت و جایگاه کتاب فیلم................................................................................................................................ 14

راه ها و شیوه های ترغیب کودکان به کتاب و کتاب خوانی .................................................................... 15

 

  

 

 

 

چکیده :

با توجه به موضوع ، پژوهش را بیشتر به کتاب فیلم  و  چگونگی تاثیر آن در تشویق  کودکان پسر برای امر مطالعه اختصاص داده ایم .

ابتدا تاریخچه ای در مورد  کتاب فیلم   و تعریف  کتاب فیلم  ، جذابیت های  کتاب فیلم ،و سپس در مورد شناخت مخاطب کودک و گروه بندی سنی و ویژگی های جسمی و روانی کودک را مورد بحث و بررسی قرار داده ام و با توجه مطالب مورد نظر نتیجه به دست آمده را در فصل آخر پژوهش ذکر کرده ایم و بعد از آن با توضیحی و مورد کار علمی و روش اجرای آن پژوهش خود را به پایان رسانده ام .

 کتاب فیلم  هنر است و هنر خلاقیت است .  کتاب فیلم در واقع گری به  فیلم  کشیدن داستان به گونه ای خلاقانه است که بر گرفته از فرهنگ هر ملت و جهانی بودن در کنار آن و جلب مخاطب می باشد به گونه ای که مخاطب رابطۀ  فیلم و متن را به گونه ای محسوس شاهد باشد که اگر متن را هم نخواند به عمق داستان پی ببرد .هر  کتاب فیلم باید به روز بوده و با ذهن مخاطب و احساسات آنها ارتباط برقرار کند .

چشم انسان شیفته رنگ ها است رنگ ها را در هم می آمیزیم تا بتوانیم عمق احساست داستان را به  کتاب فیلم  بکشیم ما  کتاب فیلم را هنر جلب مخاطب می دانیم و این امر در کارهای تبلیغاتی متأثر هنر در بازاریابی نقشی به سزا خواهد داشت .

 کتاب فیلم  در کتابها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است امروزه به ویژه  کتاب فیلم ، کتاب کودک به یکی از رشته های مورد علاقه دانشجویان رشته هنر بدل شده است .

نقد و بررسی  کتاب فیلم  کودکان در سطح جهان به طور کلی با دو رویکرد انجام می شود. شماری از معتقدان به ویژه کارشناسان هنری ، فیلم های کتاب های کودکان را از جنبه های مختلف هنری مورد بررسی قرار می دهند و به پیوند  کتاب فیلم ها با متن که در کنار هم اثر ادبی می آفرینند بی توجه اند . اما شماری دیگر که بیشتر از میان کارشناسان ادبیات کودکان هستند ما کتاب های  کتاب فیلم ی را گونه ای از ادبیات کودکان می دانند و ادبیات آن را مورد بررسی قرار می دهند بحث ما در این پروژه در مورد روانشناسی رنگ در  کتاب فیلم سازی کتاب کودکان می باشد .

لازم است ابتدا شناخت کافی از کودک داشته باشیم از جمله اینکه کودک کیست ؟ ویژگی های جسمی و روانی ، ترس ،بازی توانایی یاد گیری ،تخیل و  او چگونه است ؟

و سپس بحث شناخت فیلم  در  کتاب فیلم سازی کودک به میان می آید .در  کتاب فیلم کودک ما با فردی در ارتباط هستیم که بزرگ است و تنها در دید ما کودک است . اما در دنیای خود و با توجه به منطق و درک وجودی اش آن نگاه می کنند .در این جا است که هنر  کتاب فیلم  گری نقشی بسزا دارد . کودکان در یک جامعه ی جهانی انتظاراتی جهانی دارند . اگر تنها به فرهنگ و ملت خود از نظر طراحی بپردازیم نیاز باطنی در آنها را بر آورده نخواهد کرد . ما باید فرهنگ و جهانی شدن را با هم درآمیزیم تا  کتاب فیلم ی خلاقانه با پرداختن به روانشناسی رنگ ها برای کودکان بسازیم ،تا کودک پا به پای داستان در دنیای رنگ ها با تصاویر تجسم سازی کند .

دانلود مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم ؟

مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

مقاله حاضر در 44 صفحه برای ارئه در مقاطع ارشد و کارشناسی رشته های روانشناسی و علوم تربیتی قابل ارائه می باشد که عنوان فهرست در قسمت توضیحات کامل آماده شده است

دانلود مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 5788 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

مقاله حاضر در 44 صفحه تهیه و تنظیم شده است .

 

فهرست مطالب

مقدمات .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    9 

چکیده  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    ..  . 10

توصیف وضعیت موجودمرکز  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   11

بیان مسئله  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    12

بیان اهداف وسوالات اقدام پژوهی  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . .  .    14

سوالات اقدام پژوهی  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    15   

نمونه ی آماری وجامعه آماری  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .     .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    16 

فرضیه ها  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  17

تاریخچه پیدایش کتاب  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    18

به کتاب اهمیت دهیم  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . .  .  .  .   19

نقش برجسته کتاب  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    21

چرا ترویج کتابخوانی اهمیت دارد  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    22

سخنان بزرگان درمورد کتاب  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    23

گردآوری اطلاعات  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 25

مشاهده مستقیم و غیرمستقیم ویادداشتهای روزانه  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  26

مصاحبه غیرمستقیم با اعضا کودک پسر  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  27

نشست با مربیان  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .     28

تماس تلفنی با پدرومادر اعضا  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  29

نشست با معلمان ابتدایی  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .     30

اجرای راحلهای خلاق برای اقدام پژوهی  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .     31

طرح خلاق برای ماه اول و هفته اول  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .   ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    32

طرح خلاق برای ماه اول و هفته دوم  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   33

طرح خلاق برای ماه اول و هفته سوم  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   34

طرح خلاق برای ماه اول و هفته چهارم  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   35

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته اول  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .   36

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته دوم  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   37

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته سوم  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   38

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته چهارم  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    39

گزارش نهایی و نتیجه گیری  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .    40

پیشنهادات  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  ..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    41

پیوست تصاویر  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   42

منابع  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .  .  .  .     46

دانلود مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

پرسشنامه سازگاری ازدواج

پرسشنامه سازگاری ازدواج

پرسشنامه سازگاری ازدواج

دانلود پرسشنامه سازگاری ازدواج

پرسشنامه سازگاری ازدواج
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

پرسشنامه سازگاری ازدواج 

دکتر هارموهان سینگ 1987

دارای دو فرم A و B جداگانه برای مردان و زنان 

دو صفحه پرسشنامه فرم الف یا مردانه 

دو صفحه پرسشنامه فرم ب یا زنانه 

و دارای 14 صفحه راهنمای پرسشنامه سازگاری ازدواج که شامل توضیحات . راهنمای انجام پرسشنامه برای هردو فرم  . روایی و پایایی و  نحوه نمره گذاری و ..... می باشد.

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

تعداد گویه ها :      
تعداد مولفه :    
روایی و پایایی :     دارد 
نحوه نمره گذاری :   دارد 
منبع :    دارد    
نوع فایل : ورد word  وقابل ویرایش
تعداد صفحات :        صفحه 
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها :           20
تعداد مولفه :           دارد 
روایی و پایایی :        دارد 
نحوه نمره گذاری :    دارد 
منبع :                     دارد    
نوع فایل : ورد word  وقابل ویرایش
تعداد صفحات :     18   صفحه 

 

دانلود پرسشنامه سازگاری ازدواج