دانلود پروژه آمار وضعیت ازدواج و طلا‌ق در ایران

دانلود پروژه آمار وضعیت ازدواج و طلا‌ق در ایران

قالب پروژه : WORD  / 

  با : 15 صفحه    /    سایز دانلود : داک   /    با فرمت : داک

در این گزارش وضعیت و تحولا‌ت ازدواج و طلا‌ق با استفاده از آمارهای ثبت احوال کشور و اطلا‌عات سرشماری سال 1385 مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است

ازدواج و زناشویی به تغییر وضع فرد از حالت هرگز ازدواج نکرده به حالت ازدواج کرده اطلا‌ق می‌شود. افرادی که بعد از ازدواج حالا‌ت دیگری مانند  بیوه بودن (بر اثر فوت همسر یا طلا‌ق) پیدا می‌کنند نیز از نظر آمارهای جمعیتی ازدواج کرده محسوب می‌شوند.در جمعیت‌شناسی، ازدواج در واقع اقدام دو فرد برای تشکیل یک کانون خانوادگی بوده که این اقدام ممکن است به یکی از صور قانونی، شرعی، عرفی یا به گونه ای که جامعه  آن را میپذیرد، مصداق یابد. ازدواج یک پدیده اجتماعی مورد مطالعه در جمعیت شناسی است که تحت تأثیر ارزش‌های برتر اجتماعی قرار دارد و در اثر  آن شکل و انواع خاصی پیدا می‌کند. تغییر وضع فرد از حالت هرگز ازدواج نکرده به حالت ازدواج کرده را ازدواج بار اول می‌گویند و شاخص ها و سنجه های مربوط به ازدواج را براساس آن محاسبه میکنند.

دانلود پروژه

درباره پروژه ,

دانلود پروژه آمار و مدلسازی انتخاب یک ماشین از ماشینهای داخل پارکینگ

دانلود پروژه آمار و مدلسازی انتخاب یک ماشین از ماشینهای داخل پارکینگ

قالب پروژه : word  /  در 15 صفحه  /  فرمت دانلود : داک  /  سایز دانلود : 50KB

چکیده و توضیحات کلی در خصوص پروژه:

در پارکینگی 950 ماشین پارک شده ، شخصی میخواهد با استفاده از اعداد تصادفی نمونه خود را انتخاب کند. (یک نمونه 30 تایی از ماشینهای پارک شده)
پس از اینکه او نمونه خود را انتخاب کرد متوجه شد که 8 ماشین پیکان، 7 ماشین ریو، 5 ماشین پژو، 3 ماشین فولکس، 3 ماشین پاترول، 3 ماشین دوو و یک ماشین بنز بود. هدف شخص به دست آوردن نام ماشین و سال ماشینها میباشد.
جامعه و نمونه :
جامعه - کلیه ای ماشین های پارک شده در داخل پارکینگ و موضوع مورد مطالعه یک نمونه تصادفی 30 تایی از ماشین های پارک شده.
نمونه - حد 30 اتومبیل از میان 950 اتومبیل برای بررسی که بیان

دانلود پروژه بررسی آمار ایدز

دانلود پروژه بررسی آمار ایدز

این پروژه در 22 صفحه و با قالب WORD به بررسی آمار ایدز می پردازد که در زیر به چکیده ای از پیشگفتار آن اشاره می شود.

چکیده ای از متن :

کلمه  AIDS مخفف کلمات Acquired  Immune  Dificiency  Syndrom یا سندرم نارسایی ایمنی اکتسابی است. این بیماری یک بیماری ویروسی است که از طریق مقاربت جنسی ،تزریق خون آلوده به افراد یا فرو رفتن سوزن آلوده به خون بیمار به بدن سالم و یا از راه مادر به جنین منتقل می شود.
علائم بیماری در ابتدای ابتلا به آن شبیه یک سرماخوردگی معمولی است که پس از مدت بهبود می یابد و ممکن است بیماری اصلی سالها نهفته و خاموش بماند پس از گذشت 7 تا 10 سال بروز نماید.
علائم بیماری در مرحله حاد شامل ضعف عمومی و شدید ،بی اشتهایی مفرط ، احساس خستگی شدید و بالاخص بروز عفونت های مکرر به ویژه عفونت های تنفسی شدید و خطرناک است که نهایتاً با تحلیل و از بین رفتن سیستم ایمنی بدن به علت تهاجم ویروس ایدز فرد از بین خواهد رفت برای پیشگیری از این بیماری رعایت موازین اخلاقی در رفتار جنسی، عدم استفاده از سرنگ استفاده شده توسط دیگران الزامی است بهترین راه پیشگیری از بیماری است .

دانلود پروژه

درباره پروژه ,

پروژه نقش استان خوزستان در اقتصاد ایران

پروژه نقش استان خوزستان در اقتصاد ایران

پروژه حاضر در 35 صفحه و در قالب ورد تهیه گردیده است.دانلود پروژه

پس از مطالعه متن زیر که از متن بیان مساله در این
 پروژه می باشد از لینک روبرو دانلود نمایید.

چکیده :

استان خوزستان یکی از مهم ترین استان های کشور به شمار می رود مساحتی بالغ بر 64664 کیلومتر مربع بوده از سمت شمال و شمال شرق به مناطق لرستان و اصفهان و از شمال غربی به استان ایلام و از طرف شرق و جنوب شرقی به استان های چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و از سمت جنوب به خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود می گردد.
خوزستان این سرزمین حاصلخیز ، صاف و هوای به علت وجود منابع عظیم بویژه نفت در جنوب شرق ان نیز به علت دارا بودن منبع سطحی مرغوب و وجود بنادر مهم دریایی کشور در ان از موقعیت خاصی برخوردار است .
و از دیر باز همیشه به عنوان یکی از مناطق آسیب پذیر سرزمین پهناور و کهنسال کشور ایران محسوب می شده است این منطقه حدود  630  کیلومتر مرز مشترک خشکی و دریای دارد که از این مقدار 210 کیلومتر آن مرز دریایی و بقیه مرز مشترک خشکی با دولت عراق است .
با توجه به اینکه در حدود 5000 حلقه چاه نفتی در این استان وجود دارد و به علت حاصل خیز بودن بعضی از قسمت های زمین کشاورزی این استان بویژه در کشت نی شکر ، در تامین اقتصاد کشور اهمیت خاصی دارد و دفاع از این استان هم از اهمیت کمی برخوردار نمی باشد .
وجود رودخانه هیا کارون و کرخه از جمله رودهای پر آب این استان محسوب شده که هم برای عبور و مرور کشتی های بازرگانی و هم برای تامین اب کشاورزی زمین های اطراف انها می باشد .
با وجود عوارض حساس یا کلید زمین  منطقه یا نقاط جغرافیایی است که تصرف و یا کنترل انها امکانات قابل ملاحظه ای را برای طرفین متخاصم فراهم می کند . بنابراین عوارض حساس منطقه عبارت اند از : پل های نصب شده بر روی رودخانه های منطقه ، تونل ها ، سدها ، مراکز حیاتی و اقتصادی و نظامی ، گذرگاههای عبور اجباری نظر تنگ جزایر ف و ارتفاعات حساس مرزی مسلط بر معابر بر وصولی و محورهای نفوذی و ارتباطی منطقه نبرد .

پروژه نقش والدین و مدارس در کاهش مشکلات تربیتی و اخلاقی دانش آموزان

پروژه نقش والدین و مدارس در کاهش مشکلات تربیتی و اخلاقی دانش آموزان

پروژه پیش رو در 67 صفحه با فرمت ورد میباشد.

شرح فهرست و چکیده :

فهرست مطالب :

چکیدهتقدیر و تشکر
فصل اول
1-مقدمه
2-بیان مسئله – هدف وفرضیه
3-تعاریف عملیاتی
فصل دوم
1-پیشینه تحقیق
فصل سوم – روش تحقیق
1-آزمودنیها
2-طرح پژوهشی
3-ابزاراندازه گیری
4-روش جمع آوری اطلاعاتی
فصل چهارم – تجزیه وتحلیل
1-یافته های پژوهشی
2-بحث درباره یافته ها
فصل پنجم
1-محدودیتها
2-پیشنهادات وکاربرد
3-خلاصه ونتیجه گیری
4-فهرست منابعدانلود پروژه