ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

دانلود ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 3617 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

چکیده:

در این مقاله، یک صندی خودرو یکپارچه و کنترل استراتژی سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با راننده مدل پیشنهاد شده است که به منظور بهبود عملکرد سیستم تعلیق در سواری و راحتی راننده است. صندلی یکپارچه و مدل تعلیق شامل چهار سیستم تعلیق در خودرو، سیستم تعلیق صندلی و 4 درجه آزادی (DOP) بر اساس بدل راننده مدل برای اولین بار ارائه شده است. این مدل یکپارچه به ارائه یک پلت فرم برای ارزیابی راحتی عملکرد سواری درشرایط پاسخ سر راننده در شتاب خودرو تحت اختلالات جاده های معمولی و توسعه کنترل یکپارچه صندلی و سیستم تعلیق ماشین پرداخته است. براساس مدل یکپارچه، H، کنترل حالت فیدبک برای به حداقل رساندن شتاب سر راننده در اختلالات جاده ها طراحی شده است.

با توجه به اینکه متغیرهای برای مدل راننده جهت اندازه گیری در دسترس نیست، یک کنترل بازخورد خروجی استاتیک، که تنها با استفاده از اندازه گیری متغیرهای حالت است طراحی شده است. بحث بیشتر در طراحی کنترل کننده چند منظوره قوی، که در نظر راننده برای عدم قطعیت است و همچنین محدودیت سیستم تعلیق و خواص جاده است نیز فراهم شده است. تاریخ و زمان و شبیه سازی عددی برای ارزیابی اثر بخشی استراتژی کنترل پیشنهاد شده است. نتایج نشان می دهد که صندلی یکپارچه و کنترل تعلیق می تواند به طور موثر بهبود تعلیق را در سواری و عملکرد آن در مقایسه با تعلیق صندلی و کنترل سیستم تعلیق خودرو می باشد. کلمات کلیدی: مدل بدن راننده- کنترل یکپارچه- سیستم تعلیق صندلی- کنترل خروجی بازخورد- تعلیق خودرو.

1 – مقدمه:

صندلی تعلیق شده معمولا در وسایل نقلیه تجاری پذیرفته شده صنعتی، کشاورزی و حمل و نقل و دیگر اهداف برای راحتی راننده، کاهش خستگی ناشی از ساعات کار طولانی برای راننده و یا قرار گرفتن در معرض کار شدید در محیط هایی مانند شرایط خشن جاده و بهبود راحتی راننده است. مطالعه برروی بهینه سازی و کنترل سیستم های تعلیق در صندلی برای کاهش ارتعاش های عمودی از موضوعات فعال در این دهه بوده است. سه نوع اصل از تعلیق صندلی وجود دارد که به عنوان مثال، تعلیق صندلی معلق، صندلی نیمه فعال، تعلیق صندلی فعال ارائه شده است. مطالعه بر روی صندلی تعلیق شده منفعل به طور عمده تمرکز بر بهینه سازی پارامتر برای سفتی و ضریب میرایی است. به طور کلی، کمی سفتی ممکن دریافت سواری راحتی است. با این حال، تعلیق بزرگتر احتمال انحراف داشته و از این رو ممکن است در نهایت متوقف شود. مطالعات انجام شده در حداقل سفتی در شرایط و موقعیت صندلی و سفتی غیر خطی منجربه راحتی راننده شده و محدودیت انحراف و از تعلیق را داشته است. با توسعه رولوژی مغناطیسی (MR)، یا الکترو رئولوژی (ER) دمپر، کنترل نیمه فعال تعلیق منجر به نیروی میرایی متغیر با مصرف توان کمتر می شود. با این حال، هر دوی ER، و یا MR تنها کنترل میرایی را داشته که نظیر این سیستم تنها در طول مرحله ائتلاف انرژی موثر است. مطالعه بر روی صندل تعلیق شده فعال به طور عمده در حال توسعه استراتژی های کنترل پیشرفته بوده که تمرکز و استفاده در انواع مختلف دیسک به منظور بهبود سیستم تعلیق صندلی دارد در حالی که با توجه به مسائل مربوطه اشباع محرک و تنوع بار و زمان تاخیر و قابلیت اطمینان است. در میان سه نوع از تعلیق صندلی، سیستم تعلیق صندلی فعال می تواند بهترین عملکرد را در ارائه راحتی داشته، لذا توجه بیشتری در سال های اخیر دریافت کرده است. علاوه بر تعلیق صندلی، سیستم تعلیق خودرو به طور گسترده ای به مدت طولانی مورد مطالعه قرار گرفت. تعلیق خودرو در واقع، به عنوان یک سیستم تعلیق اولیه برای همه وسایل نقلیه برای راحتی ارائه شده و نگهدارندگی جاده ای و دیگر توابع دینامیک را دارد. مانند سیستم تعلیق صندل، حالت منفعل و نیمه منفعل در تعلیق خودرو نیز ارائه شده است. سیستم فعال و نیمه فعال با توجه بیشتری بوده که برای بهبود راحتی سواری خودرو و نگهدارندگی جاده است.

 

 Integrated Seat and Suspension Control for a Quarter Car With Driver Model 

Abstract—In this paper, an integrated vehicle seat and suspension
control strategy for a quarter car with driver model
is proposed to improve suspension performance on driver ride
comfort. An integrated seat and suspension model that includes
a quarter-car suspension, a seat suspension, and a 4-degree-offreedom
(DOF) driver body model is presented first. This integrated
model provides a platform to evaluate ride comfort
performance in terms of driver head acceleration responses under
typical road disturbances and to develop an integrated control
of seat and car suspensions. Based on the integrated model, an
H∞ state feedback controller is designed to minimize the driver
head acceleration under road disturbances. Considering that state
variables for a driver body model are not measurement available
in practice, a static output feedback controller, which only uses
measurable state variables, is designed. Further discussion on
robust multiobjective controller design, which considers driver
body parameter uncertainties, suspension stroke limitation, and
road-holding properties, is also provided. Last, numerical simulations
are conducted to evaluate the effectiveness of the proposed
control strategy. The results show that the integrated seat and suspension
control can effectively improve suspension ride comfort
performance compared with the passive seat suspension, active
seat suspension control, and active car suspension control.
Index Terms—Driver body model, integrated control, seat suspension,
static output feedback control, vehicle suspension.
Abstract—In this paper, an integrated vehicle seat and suspensioncontrol strategy for a quarter car with driver modelis proposed to improve suspension performance on driver ridecomfort. An integrated seat and suspension model that includesa quarter-car suspension, a seat suspension, and a 4-degree-offreedom(DOF) driver body model is presented first. This integratedmodel provides a platform to evaluate ride comfortperformance in terms of driver head acceleration responses undertypical road disturbances and to develop an integrated controlof seat and car suspensions. Based on the integrated model, anH∞ state feedback controller is designed to minimize the driverhead acceleration under road disturbances. Considering that statevariables for a driver body model are not measurement availablein practice, a static output feedback controller, which only usesmeasurable state variables, is designed. Further discussion onrobust multiobjective controller design, which considers driverbody parameter uncertainties, suspension stroke limitation, androad-holding properties, is also provided. Last, numerical simulationsare conducted to evaluate the effectiveness of the proposedcontrol strategy. The results show that the integrated seat and suspensioncontrol can effectively improve suspension ride comfortperformance compared with the passive seat suspension, activeseat suspension control, and active car suspension control.Index Terms—Driver body model, integrated control, seat suspension,static output feedback control, vehicle suspension.

دانلود ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت

پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت

پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت

دانلود پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت

پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 558 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت

این پاورپوینت در 35 اسلاید می باشد 


فهرست مطالب اسلاید ها :

مقدمه
کلید خوردن سهام عدالت
تعریف سهام عدالت
مستندات اجرای طرح  واگذاری سهام عدالت
پیشینه طرح سهام عدالت در ایران
اهداف سهام عدالت
ارکان طرح سهام عدالت
خلاصه اجرایی طرح
مراحل کار واگذاری
انتقادات وارده بر طرح سهام عدالت
تجربه کشورهای منتخب
چالش های طرح سهام عدالت
آخرین وضعیت سهام عدالت
نتیجه گیری


توضیحات:
 این فایل مربوط به درس سمینار در مدیریت مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت می باشد. تعداد اسلایدها 35 اسلاید است. دانشجویانی که درس سمینار در مدیریت دارند می توانند از این فایل استفاده کنند. خلاصه روند اجرایی سهام عدالت از ابتدا تا زمان کنونی به تفصیل بررسی شده است. اسلایدها به شکل بسیار زیبایی تهیه شده اند.

دانلود پاورپوینت بررسی روند اجرایی سهام عدالت

مقاله قابلیت اطمینان طرح بندی باسبار نیروگاه های مختلف با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی به همراه ترجمه و پاورپوینت

مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان برای طرح بندی باسبار نیروگاه های مختلف با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی به همراه ترجمه و فایل پاورپوینت

مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان برای طرح بندی باسبار نیروگاه های مختلف با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی به همراه ترجمه و فایل پاورپوینت ترجمه پاورپوینت فایل شبیه سازی شکل 5 اماده جهت ارائه

دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان برای طرح بندی باسبار نیروگاه های مختلف با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی به همراه ترجمه و فایل پاورپوینت

مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان برای طرح بندی باسبار نیروگاه های مختلف با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی به همراه ترجمه و فایل پاورپوینت
دسته بندی برق ،الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل rar
حجم فایل 3261 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان برای طرح بندی باسبار نیروگاه های مختلف با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی

به همراه ترجمه و فایل پاورپوینت

ارزیابی قابلیت اطمینان برای طرح بندی باسبار نیروگاه های مختلف با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی


مقاله:

ترجمه + پاورپوینت  21 اسلایدی + فایل شبیه سازی شکل ( 5)


چکیده:

در نظارت محیط بازار برق، سیستم قدرت با حاشیه ثبات و پایین تر با توجه به نوسانات تقاضا کار می کند. بنابراین، در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده تمام شرکت های نسل تلاش برای افزایش قابلیت اطمینان نیروگاه های خود رادارند . ترتیب طرح بندی باسبار در نیروگاه یک اثر بزرگ در قابلیت اطمینان سیستم قدرت دارد . این مقاله توسعه شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی (SMCS) به بررسی اثر قطع ژنراتور وباس سکشن در شاخص های قابلیت اطمینان از طرح بندی باسبار یک و نیم و دو کلید دارد. طرح نیروگاه برق کارون III در شبکه ملی ایران (ING) به عنوان یک مطالعه موردی سیستم دنیای واقعی در نظر گرفته است . شاخص های قابلیت اطمینان بیشتر مورد استفاده مانند از دست دادن انتظار بار (LOLE)، انرژی انتظار می رود عرضه نمی شودEENS و انقطاع بار انتظار می رود (ELC) به ارزیابی قابلیت اطمینان در این مقاله استفاده می شود. ارزیابی اقتصادی و فنی از تنوع شاخص های قابلیت اطمینان در حضور شکن ژنراتور و باس بخش ارائه شده است. نتایج شبیه سازی چگونه تغییرات نرخ خروج اجباری (FOR) از ژنراتور و ژنراتور شکن بر روی شاخص های قابلیت اطمینان را نشان می دهد.

 

 

Reliability evaluation for different power plant busbar layouts by using  sequential Monte Carlo simulation

 

a b s t r a c t
In deregulated electricity market environment, the power system works with lower stability margin due
to demand fluctuations. Therefore, in restructured power systems all generation companies attempt to
increase reliability of their own power plants. The arrangement of the busbar layouts in power stations
has a great effect on the power system reliability. This paper develops a sequential Monte Carlo simulation
(SMCS) to evaluate the effect of generator breaker and bus-section on the reliability indices of one
and half and two-breaker busbar layouts. Karun III power station layout in Iran national grid (ING) is considered
as a real world system case study. The most commonly used reliability indices such as loss of load
expectation (LOLE), expected energy not supplied (EENS) and expected load curtailment (ELC) are used to
evaluate the reliability in this paper. Economic and technical evaluations of reliability indices variation in
presence of generator breaker and bus-section are presented. Simulation results show that how variation
of forced outage rate (FOR) of generator and generator breaker affect on the reliability indices.
 2013 Elsevier Ltd. All rights reserved.

a b s t r a c tIn deregulated electricity market environment, the power system works with lower stability margin dueto demand fluctuations. Therefore, in restructured power systems all generation companies attempt toincrease reliability of their own power plants. The arrangement of the busbar layouts in power stationshas a great effect on the power system reliability. This paper develops a sequential Monte Carlo simulation(SMCS) to evaluate the effect of generator breaker and bus-section on the reliability indices of oneand half and two-breaker busbar layouts. Karun III power station layout in Iran national grid (ING) is consideredas a real world system case study. The most commonly used reliability indices such as loss of loadexpectation (LOLE), expected energy not supplied (EENS) and expected load curtailment (ELC) are used toevaluate the reliability in this paper. Economic and technical evaluations of reliability indices variation inpresence of generator breaker and bus-section are presented. Simulation results show that how variationof forced outage rate (FOR) of generator and generator breaker affect on the reliability indices. 2013 Elsevier Ltd. All rights reserved.

 

دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان برای طرح بندی باسبار نیروگاه های مختلف با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو ترتیبی به همراه ترجمه و فایل پاورپوینت

مقاله محدودیت های ضبط موازی سازی سطح دستور همراه با متن لاتین

مقاله محدودیت های ضبط موازی سازی سطح دستور همراه با متن لاتین

این مقاله در 30 صفحه و در قالب word در زمینه موازی سازی سیستم عامل ها تهیه و تنظیم شده است این مقاله از یک مقاله لاتین و معتبر (از سایت ساینس دایرکت) ترجمه و ویرایش شده است

دانلود مقاله محدودیت های ضبط موازی سازی سطح دستور همراه با متن لاتین

دانلود مقاله محدودیت ضبط موازی سازی سطح دستور
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 705 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

این مقاله در 30 صفحه و در قالب word در زمینه موازی سازی سیستم عامل ها تهیه و تنظیم شده است این مقاله از یک مقاله لاتین و معتبر (از سایت ساینس دایرکت) ترجمه و ویرایش شده است.

فهرست
چکیده
مقدمه
2.یک مدل برای اجرای یک برنامه به صورت موازی
2.1 حذف وابستگی کنترل و وابستگی صحیح مدیریت پشته
2.2 انشعاب نظری و غیر نظری.
3-چارچوب آزمایشی.
3.1 شبیه ساز PerPI.
3.2مجموعه معیارهای cBenchو مجموعه داده انتخابی.
3.3شبیه سازی مدلهای مختلف.
3.4 شبیه سازی مدل انشعابی.
3.5 نتایج شبیه سازی
3.6 IPL مدل انشعابی بر روی کدهای اصلاح شده
3.7 تفاوت بین مدل انشعاب نظری با غیر نظری چیست؟
4.کارهای مرتبط بر روی مسیر موازی سازی خودکار
5. نتیجه گیری
مراجع.

چکیده

ما ظرفیت مدل های مختلف در حال اجرا را برای بهره مندی از موازی سازی سطح دستور (IPL) تحلیل کردیم.ابتدا، نشان می دهیم که قفل های ضبط فاصله IPLساکن (مقیم) هستند. ما این موارد را نشان می دهیم: 1)دریافت(واکشی)به صورت موازی2)تغییر نام منابع حافظه 3)از بین بردن وابستگی صحیح پارازیتی بر روی مدیریت پشته کلیدهای ضبط فاصله IPL.دوم پتانسیل یک مدل اجرایی جدید به نام انشعاب نظری را اندازه گیری می کنیم،که در آن یک اجرا به صورت پویا توسط انشعاب در هر تابع و حلقه مرزی ورودی چند نخی است و نخها برای پیوند مشتریان تغییر نام داده به دیگر تولید کنندگان ارتباط برقرار می کنند.ما نشان می دهیم که یک اجرا می تواند به طور خودکار توسط انشعاب نظری و تغییر نام قابل تعمیم موازی سازی شود.بسیاری از IPLدور، با افزایش اندازه داده ،می تواند به درستی  برنامه های کامپایل شده براساس الگوریتم های موازی را ضبط کند.

کلمات کلیدی:
موازی سازی خودکار، موازی سازی ضبط سطح دستور IPLدور،انشعاب نظری ، تغییر نام حافظه

Limits of Instruction-Level Parallelism Capture.

Abstract
We analyse the capacity of different running models to benefit from the Instruction-Level Parallelism (ILP). First,
we show where the locks to the capture of distant ILP reside. We show that i) fetching in parallel, ii) renaming
memory references and iii) removing parasitic true dependencies on the stack management are the keys to capture
distant ILP. Second, we measure the potential of a new running model, named speculative forking, in which a run
is dynamically multi-threaded by forking at every function and loop entry frontier and threads communicate to link
renamed consumers to their producers. We show that a run can be automatically parallelized by speculative forking
and extended renaming. Most of the distant ILP, increasing with the data size, can be captured for properly compiled
programs based on parallel algorithms.
Keywords: Automatic parallelization, Instruction-Level Parallelism, distant ILP capture, speculative forking,
memory renaming

AbstractWe analyse the capacity of different running models to benefit from the Instruction-Level Parallelism (ILP). First,we show where the locks to the capture of distant ILP reside. We show that i) fetching in parallel, ii) renamingmemory references and iii) removing parasitic true dependencies on the stack management are the keys to capturedistant ILP. Second, we measure the potential of a new running model, named speculative forking, in which a runis dynamically multi-threaded by forking at every function and loop entry frontier and threads communicate to linkrenamed consumers to their producers. We show that a run can be automatically parallelized by speculative forkingand extended renaming. Most of the distant ILP, increasing with the data size, can be captured for properly compiledprograms based on parallel algorithms.Keywords: Automatic parallelization, Instruction-Level Parallelism, distant ILP capture, speculative forking,memory renaming

دانلود مقاله محدودیت های ضبط موازی سازی سطح دستور همراه با متن لاتین

مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری

ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری

ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمانبهره وری

دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری

ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمانبهره وری
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 1607 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری


گزارش سمینار کارشناسی ارشد

رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری

عنوان

بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری

 

استاد راهنما

دکتر فرشاد صفایی

 

مقدمه

در این مقاله به بیان چهار معیار برای ارزیابی کارایی در یک سیستم بلادرنگ firm پرداخته شده است. تمامی این معیارها بر اساس بهره وری سیستم هستند. سپس با استفاده از روش های تحلیلی به محاسبه این معیارها پرداخته شده و در نهایت نیز توسط روش های عددی یک بهینه سازی برای آن ها ارائه شده است.

به طور کلی سیستم های بلادرنگ را می توان به سه دسته بلادرنگ سخت، بلادرنگ نرم و بلادرنگ firm تقسیم کرد. مسئله اساسی در سیستم های بلادرنگ سخت، موضوع برآورده شدن ضرب العجل ها می باشد، در حالی که در سیستم های بلادرنگ نرم و بلادرنگ firm فقط مسئله تمام شدن کارها قبل از فرا رسیدن ضرب العجل مطرح نیست، بلکه این که اجرای کار ها دقیقا در چه زمانی به اتمام می رسد نیز مهم است. اثر این موضوع را معمولا توسط توابع بهره وری یا TUF ها وارد مسئله می کنند.

TUF ها انواع مختلفی دارند، به طور مثال می توانند به صورت پله ای و یا غیر پله ای باشند و یا حالت صعودی یا نزولی داشته باشند، اما به طور کلی این توابع را می توان به دو دسته Unimodal و Multimodal تقسیم کرد. در انواع Unimodal اگر تابع بهره وری در یک لحظه به صورت نزولی شود، پس از آن دیگر نمی تواند حالت صعودی پیدا کند، به عبارت دیگر هر گونه کاهش در مقدار بهره وری نمی تواند با یک افزایش دنبال شود. اما در انواع Multimodal چنین محدودیتی نداریم. نکته دیگری که در مورد TUF ها وجود دارد این است که در اکثر بحث های مربوط به بهره وری معمولا هدف بیشینه کردن تابع TUF است و یا تضمین اینکه میزان این تابع از یک حداقل مقداری کمتر نشود. در معیار های کارایی مطرح شده در این مقاله هر دوی این موارد لحاظ شده است.

 

فهرست

مقدمه. 4

معیارهای کارایی.. 4

مدل سیستم.. 5

معیارهای کارایی.. 6

محاسبه چهار معیار کارایی مطرح شده. 7

بهینه کردن معیار های کارایی مطرح شده. 9

ارزیابی های تجربی.. 9

نتیجه گیری.. 9

ویژگی های مقاله. 10

ادامه کار. 10

 

 

Performance Optimization Based on
Analytical Modeling in a Real-Time System
with Constrained Time/Utility Functions

Performance Optimization Based onAnalytical Modeling in a Real-Time Systemwith Constrained Time/Utility Functions

 

 

Abstract— We consider a single-processor firm real-time (FRT) system with exponential inter-arrival and execution times for jobs with relative deadlines following a general distribution. The scheduling policy of the system is first-come first-served (FCFS) and the capacity of the system is arbitrary. This system is subject to an arbitrary shaped time/utility function (TUF) which determines the accrued utility of each job according to its completion time. It is considered that the system power consumption at different working states is predetermined for each processor speed. We have proposed an exact analytical method for the calculation of specific performance and power-related measures of the system. The resulting analytical formulations for the performance measures which are functions of the processor speed and system capacity are then optimized through appropriate selection of the former parameter using derivatives and the latter parameter employing numerical search methods. Some experimental results are presented for different unimodal TUFs in systems with deterministic and exponential relative deadlines. For the latter distribution, the results are compared against similar results obtained through simulation for the non-preemptive earliest-deadline-first (NP-EDF) scheduling policy. The comparisons show that FCFS is superior to NP-EDF for some measures and TUFs.

دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری