پروژه ارزیابی عملکرد مدیریت

پروژه ارزیابی عملکرد مدیریت

فایل حاضر که با عنون پاورپوینت ارزیابی عملکرد (فصل نهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت) در اختیار شماست دارای 22 اسلاید میباشد که در زیر به توضیحات مختصری از این فایل و همچنین بخشهای عمده آن اشاره می شود.

این فایل در دسته مدیریت (مدیریت منابع انسانی) قرار دارد که دارای فرمت پاورپوینت با 22 اسلاید میباشد. کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر اسفندیار سعادت از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی به حساب می آید. این فایل می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(کنفرانس و سمینار) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه
کاربردهای ارزیابی عملکرد
شاخص های ارزیابی
مراحل ارزیابی عملکرد
نکات مهم در طراحی سیستم ارزیابی عملکرد
عوامل موثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی
انواع ارزیابی
روشهای ارزیابی
روش مقیاسی
 روش عامل سنجی
روش ثبت وقایع حساسدانلود فایل
روش توصیفی
روش قیاسی
انتخاب اجباری
ارزیابی بر اساس مدیریت بر مبنای هدف.
مشکلات ارزیابی عملکرد
ویژگی سیستم های ارزیابی کارآمد


پروژه انضباط و اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان

پروژه انضباط و اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان

فایل حاضر که با عنوان پاورپوینت انضباط و اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان در اختیار شماست از فصل دوازدهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت ارائه شده است. در زیر توضیحات مختصری در رابطه با همین فایل ارائه داده شده است. همچنین شما میتوانید برای مشاهده فهرست مطالب موجود در این فایل و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این فایل برای رشته مدیریت (مدیریت منابع انسانی) میباشد که دارای 20 اسلاید است. کتاب مدیریت منابع انسانی اسفندیار سعادت از مهمترین منابع درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی میباشد. این پاورپوینت می تواند به عنوان کار کلاسی، سمینار و ارائه در کلاس مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهایی است که در ادامه مطلب به آنها اشاره شده است.

 

مقدمه
تعریف انضباط
تغییر رفتار
تقویت مثبت
تقویت منفی
خاموشی
تنبیه
فرایند انضباط
انواع تخلفات
مهمترین دلایل غیبت کارکنان
بررسی و ارزیابی تخلفات
نکاتی که باید در رسیدگی به تخلفات اداری رعایت نمود:
اثربخشی مجازاتدانلود فایل
کوتاهی در مجازات
ویژگیهای سیستم انضباطی مؤثر
انضباط مثبت(انضباط بی مجازات)
مراحل انضباط مثبت
انواع اقدامات انضباطی

دانلود پروژه هنر قلمکاری

دانلود پروژه هنر قلمکاری

فایل فوق دارای فرمت ورد بوده و در 50 صفحه تهیه شده است. این فایل در زابطه با هنر قلمکاری در ایران میباشد. آنچه در زیر مشاهده میکنید سمتی از متن همین فال میباشد.

ویژگی هنر ایران در اولین نگاه پیوند شکوهمندش با زندگی است و تکیه‌ای مطمئن که بر تجربیات انسان در رشته های گوناگون دارد. به عبارتی صریح تر،‌ با اینکه از گذشتههای دور این هنر امری عادی و معمول بود، ایرانیان برای زیبایی مقیاسی بلند قایل بودند و در طی قرن ها همیشه ذوق و فهمی عامل و استادانه مایه‌ی تعالی و ترقی هنرشان بوده است. هنر با زندگیشان پیوند داشته و انواع دیگر هنرها نیز در ارتباط با یکدیگر بوده اند. هر هنری از هنر دیگر مشتق می‌شده و عجیب اینکه هنرمندان ایرانی هرگز در بند اسم و عنوان نبوده اند و نگاهی گذرا به بازمانده های هنری ایران زمین بهترین مؤید ایثار نفس و فروتنی هنرمندان این سرزمین میباشد و از هر صد اثر باقیمانده، ممکن است تنها یکی امضای به وجود آورنده اش را داشته باشد.

دانلود فایل

تحقیق نقش ورزش در سلامتی انسان

تحقیق نقش ورزش در سلامتی انسان

فایل حاضر که اکنون با عنوان تحقیق بررسی نقش ورزش های روزمره بر سلامتی انسان در اختیار شماست دارای فرمت ورد و در 46 صفحه تهیه شده است. آنچه که در زیر می خوانید چکیده ای از مقدمه فایل فوق میباشد.

توجه و دقت به تحرک بدنی یک مد تازه نیست که برای مدتی کوتاه، نظر برخی را به خود جلب کند. ما فهمیده ایم که فعالیت تنها وسیله مبارزه با عدم تحرک است که انجام آن منوط به یک ماه و یک سال نمی گردد، بلکه در تمام مدت زندگی انسان تداوم دارد. اجداد ما مسایل عدم تحرک را نمی شناختند و با آن آشنا نبودند. آنان بایستی به کارهای سخت و دشوار دست می زدند تا بتوانند زندگی کنند و بدین سبب قوی و سلامت بودند. آنان با تحرک بدنی در فضاهای باز و ناآلوده کارهایی مانند کشاورزی، شکار، میوه چینی، درختکاری و غیره را به عنوان فعالیت روزانه انجام می دادند. اما با پیدایش انقلاب صنعتی، ماشین، کار انسان را بعهده گرفت و پس از آن فعالیت انسان کاهش پیدا کرد که در نتیجه قوایش و احساسش به حرکت های طبیعی تحلیل رفتند. بگذارید گذرا به تاریخ نفوذ ماشین در زندگی انسان اشاره ای کنیم. ماشین ها زندگی انسان را آسان نموده اند، ولی همراه با خود مسایل بی شماری را هدیه آوردند. بجای راه رفتن، اتومبیل سواری را فرا گرفته ایم، بجای پله استفاده از آسانسور را یاد گرفتیم و در حالیکه اجداد ما اکثر کارهای خویش را در حرکت و فعالیت انجام می دادند ما تقریباً همه فعالیت هایمان در حالت نشسته صورت گرفته و می گیرند.

دانلود فایل

پروژه میزان مشارکت و محرومیت زنان در حوزه های هنر

پروژه میزان مشارکت و محرومیت زنان در حوزه های هنر

فایلی که اکنون در اختیار شماست در فرمت ورد و در 43 صفحه نگاشته شده است. در زیر قسمتی از متن این فایل ارائه داده شده تا شما با این فایل بیشتر آشنا شوید.

مشارکت یا محرومیت زنان در هنرها به هیچ وسیله‌ای متحد الشکل نشده است. این مسأله [مشارکت یا محرومیت زنان] تا حد زیادی بسته به اینکه چه شکلی از هنر را مورد توجه قرار دهیم، تفاوت می‌کند. در این فصل مختصراً به مرور سه قسم از هنرها- موسیقی ، ادبیات و نقاشی به عنوان نمونه‌هایی از طرق مختلف مجاز یا محروم بودن زنان از مشارکت کامل در هنرها خواهیم پرداخت. این سه [موسیقی، ادبیات و نقاشی] مخصوصاً انتخاب شده است چرا که هر قسم از آن ها روشنگر خصوصیات متفاوتی از چهارچوب های مفهومی حاکم بر هنر و ایده هنرمند، می‌باشد. موسیقی، که وجود بعضی از سخت ترین موانع را در مسیر زنان علاقه‌مند سهیم در این رشته هنری نشان داده است، ظرایفی را در مورد مفاهیم حساسیت  هنری، عاطفه و ذهنیت، توضیح می‌دهد. این [موسیقی] همچنین شروعی است برای بحث از محدودیت‌هایی که اجرا و حضور عمومی هنرمند را در برگرفته اند. ادبیات منثور، مشخصاً رمان، نشانگر جنبة‌دیگری از طیف فرصت‌ها می‌‌باشد، چرا که زمان – نویسی در حقیقت به عنوان یک نوع [کار] زنانه آغاز شد، و رمان همواره بیشترین شرکت کنندگان در این شکل از هنر بوده‌اند، اگر چه پذیرش انتقادی رمان هایشان ، نشانه وحشت از برتری و محبوبیت حساسیت‌های هنری زنانه می‌باشد.

دانلود فایل