تازه های فایل دار

پایان نامه تحلیل قلمرو اختیارات ولی فقیه از دیدگاه امام خمینی


این پایان نامه در 85 صفحه و در قالب ورد بوده که چکیده ای از متتن آن در زیر آمده است.

امیدواریم مورد استفاده و پسند دوستان قرار گیرد.

بخش اول: ولایت مطلقه فقیه ازدیدگاه امام خمینی

فصل اول : انتصابی یا انتخابی بودن رهبری:

برای اثبات ولایت مطلقه برای ولی فقیه، لازم است انتصابی بودن آن را با ادله عقلی و نقلی بیان کنیم و درضمن رد کردن انتخابی بودن رهبر و نقدآن، به مقایسه دو نظریه انتصابی و انتخابی بپردازیم و درنهایت به اثبات به مفهوم ولایت مطلقه فقیه، برای رهبر می پردازیم.

الف) ولایت انتصابی[2]:

امام خمینی همانند بسیاری از فقها براین عقیده است که ولایت فقیه مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی دارد، یعنی ازیک طرف تمام فقها باالفعل از ناحیه معصومین برای اعمال ولایت و اجرای احکام الهی منصوب شده اند و از طرف دیگر برای اینکه ولایت آنها ازقوه به فعلیت برسد، باید مستقیم مورد پذیرش مردم قراربگیرند.

دلایل بسیار است که مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی آن را اثبات می‌کند که در این تحقیق چند دلیل را بیان می کنیم و به تفصیل آن نمی پردازیم زیرا که سخن ما در اثبات ولایت فقیه نیست و در مورد اختیارات ولی فقیه است.
دلیل اول:
اولاً: خدا نه تنها خالق انسان است، بلکه او تنها مدبر و فرمانروای حقیقی است که ولایت برمال و جان انسانها دارد: چراکه «ان الحکم الا لله»[3] به این مسأله اشاره می‌کند.
ثانیاً : خدا در عصر حضور با اذن و نصب خویش، معصومین را موظف به اجرای احکام الهی نمودو به آنان ولایت مطلقه را عطاکرد، زیرا که خود فرموده است «النبی اولی بالمومنین من انفسهم»[4] اما درعصر دانلود پایان نامهغیبت برای این که، این راه استمرار پیدا کند، فقهای جامع الشرایط را برای زعامت و ورهبری نصیب نموده است.
دلیل دوم:
دلیل دیگر همان دو روایت، مقبوله و توقیع است، چرا که در روایت آمده است «فانی قد جعلته علیکم حاکماً[5]» و «فانی حجتی علیکم و انا حجه الله علیهم»[6] که معنای صریح درروایت این است که فقها برای اجرای احکام الهی نصب شده اند......


پایان نامه پیش رو به بررسی عملکرد مدیران تحصیل کرده و با سواد و مدیران تحصیل نکره پرداخته است این پایان نامه در فرمت قابل ویرایش docx بوده و با هزار کیلوبایت حجم آماده گردیده، در فهرست زیر مطالب موجود در پایان نامه  را ملاحظه مینمایید. چکیده ای از متن آن نیز آورده شده است.

فصل اول
مقدمه
تعریف موضوع
اهمیت موضوع
اهداف تحقیق
فرضیات تحقیق
قلمرو تحقیق
تعاریف اصطلات
فصل دوم
پیشینه و ادبیات تحقیق مطالعه منابع مربوط به موضوع تحقیق
فصل سوم
چکیده پایان نامه بررسی عملکرد مدیران تحصیل کرده و غیر تحصیل کردهسیر تحول مدیریت
نظریه کلاسیک مدیریت
نظریه مدیریت علمی
نظریه مدیریت اداری
نظریه بوروکراسی
مزایا و محدودیتهای عمده تئوری کلاسیک مدیریت
مکتب روابط انسانی
تئوری علم مدیریت
نگرش سیستمی
مدیریت اقتضائی
تاثیر تئوریهای مدیریت بر مدیریت آموزشی
تعاریف مدیریت
ویژگیهای منحصر به فرد مدیریت
مهارت مورد نیاز مدیران
عوامل موثر در موفقیت مدیران
ارزشیابی اثر بخشی و کارآمدی مدیران
عوامل موثر در اثر بخشی سازمان
وظایف مدیران
برنامه ریزی
انواع برنامه ریزی
مراحل عمده برنامه ریزی
برنامه ریزی موثر
سازماندهی-تامین بکارگیری نیروی انسانی
نظارت و کنترل
هدایت و رهبری
سلسله مراتب نیازها
انگیزش و رفتار
بهداشت روانی
تئوری x و y
نظریه گروهای انسانی
مطالعات در مورد نظریه رهبری
سیستم مدیریت لیکرت
رهبری اقتضایی
رهبری موفق
همگانی و رهبری
رهبری مبتنی بر عشق و محبت
مدیریت مشارکتی
شرایط لازم برای اثر بخش بودن مشارکت
مزایای مشارکت
برنامه ریزی و اجرای تغییر
فرآیند ایجاد تغییر
خلاقیت و نوآوری
فرآیند خلاقیت
ویژگی افراد خلاق
موانع خلاقیت
استراتژی نوآوری
روابط انسانی
روابط انسانی در مدرسه
شاخص روابط انسانی مطلوب
عوامل موثر در ایجاد رضایت خاطر معلمان
فصل چهارم
روش تحقیق
جامعه آماری
ابزار جمع آوری اطلاعات
نحوه جمع آوری اطلاعات
روشهای آماری تحقیق
فصل پنجم
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه یک
نمودار فرضیه 1
جدول شماره 2 فرضیه 1
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه دو
نمودار فرضیه 2
جدول شماره 2 فرضیه 2
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه سه
نمودار فرضیه 3
جدول شماره 2 فرضیه 3
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه چهار
نمودار فرضیه 4
جدول شماره 2 فرضیه 4
دانلود پاورپوینتجدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه پنج
نمودار فرضیه 5
جدول شماره 2 فرضیه 5
خلاصه تحقیق و نتیجه
پیشنهادات
محدودیتها و تنگناهای تحقیق
پیوستها
منابع و ماخذ
پرسشنامه
حدود انتظارات مدیران
شیوه نامه انتصاب مدیران

پایان نامه پیش رو در 117 صفحه تهیه شده است که فهرست مطالب آن در زیر آورده شده است که پایان نامه مناسب برای دانشجویان معماری میباشد.
مقدمه

فصل اول : شناخت مسائل و نکات مربوط به ساختمانهای دانشگاهی
ویژگیهای عمومی پردیس دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی
آرایش و سازماندهی فضائی جزء بناها
اصول و ضوابط طراحی و فضاهای دانشکده ای
فصل دوم : استانداردها (ابعاد و فضاهای مورد نیاز)
پلکان
راهروها و مسیرهای شیب دار
دربها
کیفیت هوا
راندمان دید
روشنایی مصنوعی
رنگ
طرح و بافت
نویز (اغتشاش صوتی) و آکوستیک
حساسیت نسبت به ارتعاشات
مسیرهای پیاده رو
دسترسی و مسیر گردش یا سیرکولاسیون
تئاترها و سالنهای سخنرانی
شکل اساسی
سالنهای سخنرانی : صندلیها
سالنهای سخنرانی : مقررات آتش نشانی
آکوستیک
فصل سوم : شرح برنامه دانشکده معماری
آشنایی با رشته‌های آموزشی دانشکده
دوره کارشناسی معماری
دوره کارشناسی ارشد معماری
فصل چهارم : بررسی نمونه‌های مشابه
یوگینا آفتاندلیانس
دانشکده هنرهای زیبا
دانشکده معماری اپورتو، (OPORTO)
دپارتمان زمین شناسی، دانشکده آویرو، پرتغال
کلاس بلوک 3، دانشگاه آلیکان
دانشکده حقوق، دانشگاه جیرونا
کالج آموزشی معلمان، (setubal)
فصل پنجم : شناخت بستر طرح
محدوده سایت
فصل ششم : اقلیم
روشهای دستیابی به اهداف عمده طراحی اقلیمی
نیازهای حرارتی و فضاهای داخلی ساختمان
فصل هفتم : معرفی پروژه
دانلود فایلبرنامه فیزیکی
طراحی (معماری، سازه، تأسیسات)
معماری
سازه
تأسیسات
اسناد و مدارک
منابع و مآخذ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.